Automatizovani marketing je sve aktuelnija tema u našem okruženju. Pogledajte 9 automatizovanih email poruka koje vašem biznisu mogu povećati prodaju.

Email dobrodošlice

Da li znate da čak 96% posetilaca vašeg kompanijskog sajta nije spremno za kupovinu. Međutim, ukoliko ih “naterate” da se prijave na vašu listu, možete početi sa izgradnjom odnosa sa njima.

Prilikom prijave na vašu listu, pošaljite im email dobrodošlice. Ponudite im popust ili neku specijalnu ponudu kako biste ih ohrabrili da ponovo posete vaš sajt i ovog puta obave kupovinu.

Info email-ovi

Pomozite korisnicima prilikom korišćenja vašeg proizovda ili usluge.

Korisnici će kupiti vaš proizvod ili uslugu samo ukoliko ima vrednost koja je njima bitna. Upravo zato morate pomoći korisnicima vaših proizvoda i usluga da lakše sagledaju vrednost koju im vi pružate.

Jednom kada kreiraju nalog, pošaljite im automatske info poruke. U info poruke podrazumevamo korisne savete, studije slučaja, uputstva i slično.

Anketirajte korisnike

Saznajte kako možete da unapredite svoj biznis.

Odgovor na ovo pitanje najbolje znaju vaši korisnici. Slanje anketa je sjajan način da dođete do ovih odgovora.

Nakon što neko vreme koriste vaš proizvod ili uslugu, pošaljite im link do ankete, a kao zahvalnost za izdvojeno vreme i trud, ponudite im neku nagradu.

Podsetnici

Podsećajte korisnike da izvrše obnovu usluge.

Gubitak postojećih klijenata mnogo šteti vašem biznisu.

Kada se bliži datum isteka usluge, pošaljite im automatski podsetnik. Proces obnove je neophodan da bude vrlo jednostavan i brz.

Rođendanska čestitka

Ponudite korisnicima nešto specijalno na dan njihovog rođenja.

Rođendani su specijalno vreme za vaše korisnike. Pokažite im da brinete o njima i tako ćete povećati njihovu lojalnost.

Na dan rođenja korisnika, pošaljite mu rođendansku email čestitku sa specijalnom rođendanskom ponudom.

Građenje odnosa

Ubedite korisnika da izvrši kupovinu.

Nisu svi korisnici na vašoj listi spremni da izvrše kupovinu. Istraživanja pokazuju da čak 50% korisnika na listama nije spremno da izvrši kupovinu.

Koristite automatizovane email poruke da ih edukujete o vašim prizvodima i uslugama i na taj način izgradite odnos sa njima.

Blog email

Povećajte posetu sajtu, kreiranjem zanimljivih sadržaja

Email je vrlo efikasan kanal za povećanje saobraćaja na sajtu. Redovno šaljite vašim korisnicima vesti i zanimljivosti koje objavljujete na vašem sajtu.

Podsetnici za događaje

Povećajte posetu na događajima

Kao što znate, potrebna je velika organizacija i puno novca za organizovanje raznih događaja, webinara i slično. Na žalost čak 50% prijavljenih kornisnika se ne pojavi na događaju.

Pošaljite im automatske email podsetnike i na taj način povećajte posetu.

Ukoliko i vi želite da probate automatizovani marketing i poboljšate svoje poslovanje, kliknite ovde.

No Comments

Be the first to start a conversation