Da bismo povećali prodaju preko interneta, prvo treba da utvrdimo zbog čega je ona loÅ¡a, da ispravimo sve greÅ¡ke i pratimo rezultate. Ova tehnika se naziva „optimizacija za konverzije“ ili u originalu Conversion Rate Optimization (CRO).

U praksi to znači da sprovodimo niz aktivnosti koje treba da unaprede sam web sajt i prodaju, a to radimo u nekoliko faza:

  • Realno analiziramo trenutnu situaciju
  • Uz pomoć analitičkih softvera pratimo kako se ponaÅ¡aju posetioci sajta
  • Anketiramo korisnike kako bi utvrdili Å¡ta im se dopada/ne dopada na web sajtu
  • Analiziramo njihove želje i reÅ¡avamo probleme koji postoje
  • Kreiramo specijalno optimizovane strane za prodaju (Landing pages) koje daju daleko bolje rezultate u prodaji
  • Segmentiramo tržiÅ¡te i sprovodimo oglaÅ¡avanje
  • VrÅ¡imo A/B testiranje sadržaja, boja, poziva na akciju, dizajna i rasporeda elemenata
  • Pratimo rezultate i konstantno radimo na unapreÄ‘enjima

Cilj svih ovih aktivnosti je da se uoče i isprave propusti na web sajtu, u oglašavanju i načinu prodaje.

Ove aktivnosti naravno nije moguće učiniti odjednom, već je to kontinuirani proces koji se u praksi veoma brzo isplaćuje!

No Comments

Be the first to start a conversation