Algotech Cloud CC "Powered by Avaya IPO"
Da li znate da i vi možete postati deo najvećeg Cloud programa u regionu?
Prednosti kontakt centra iz clouda:
- Nije potreban hardware
Bez potrebe za ulaganjem u hardversku infrastrukturu
- Fleksibilnost servisa
Povećajte ili smanjite broj agenata u zavisnosti od vaših trenutnih potreba
- Brz povrat investicije
Lako usklađivanje troškova sa trenutnim obimom posla. Veća predvidljivost mesečne potrošnje i profita. Plaćajte samo ono što koristite
- Bezbednost
Automatsko softversko ažuriranje i nadogradnja. ISO 27001 sertifkacija za bezbednost informacija
Organizacije koje uspešno komuniciraju sa svojim klijentima i zaposlenima, doživljavaju i do 240% povećanja poslovnih performansi u poređenju sa organizacijama koje su manje uspešne u tom polju. * *Gallup: State of the American Workforce Report 2014
Kontakt centar aplikacija u cloudu za mala i srednja preduzeća
- pravo rešenje za konkurentan biznis, za mala i srednja preduzeća koja žele da unaprede svoju komunikaciju sa korisnicima i poslovnim partnerima.
- 24 miliona zadovoljnih korisnika širom sveta se oslanja na Avaya IPO platformu radi unapređenja komunikacije, smanjenja troškova i povećanja broja korisnika.
- Obezbedite kontinuiran rast i razvoj vaše kompanije kroz alate višekanalne komunikacije bilo kada, bilo gde i sa bilo kog uređaja
Kontakt centar iz Clouda Vam omogućava da imate svoj kontakt centar bez kapitalnih ulaganja u dodatnu opremu!
Ključne prednosti u odnosu na tradicionalna rešenja
- Integrisano Omnichannel rešenje
- Rutiranje poziva na bazi veština agenta
- Interaktivni govorni automat (IVR)
- Prioritizacija dolaznih poziva
- Odlazne kampanje
- Izveštavanje
- Snimanje razgovora
- Pozivanje iz liste propuštenih poziva
Samim tim smo povećali prodaju a istovremeno smanjili troškove.