10 jednostavnih saveta da poboljšate vašu SMS marketinšku kampanju
Mobilni marketing je vrsta marketinga koji se odvija na mobilnom telefonu ili pametnom telefonu.
Mobilni marketing može da se koristi za pružanje informacija koje su vremenski ograničene, personalizovanih informacija, promociju proizvoda ili usluga.
Šta morate znati o mobilnom marketingu?
Prvo ćemo preći osnove koje morate znati o mobilnom marketingu, kako biste vodili uspešne kampanje i iskoristili sve prednosti ovog popularnog kanala komunikacije sa svojim korisnicima, a samim tim i povećali svoju prodaju.
Pre nego što “uronite” u mobilni marketing, morate biti sigurni da ovaj kanal odgovara vašem biznisu. Generalno, mobilni marketing je primenljiv na skoro sve biznise, sve dok imate nešto da ponudite svojim korisnicima.
Pročitajte par saveta koje možete primeniti u vašoj mobilnoj marketinškoj kampanji:
Zadržavanje korisnika
SMS poruke su sjajan način da zadržite korisnike. Korisnici koji su već kupili nešto od vas, više su spremni da daju saglasnost da im šaljete poruke. Iskoristite ovo tako što ćete im slati posebne specijalne pogodnosti i ponude, a na taj način oni će osetiti da su posebni.
Jednostavna odjava sa servisa
Omogućite korisnicima brzu i laku odjavu sa vašeg servisa.
Budite obzirni
Tretirajte vaše korisnike kao ljudska bića. Nemojte ih bombardovati sa porukama.
Budite kratki i jasni
SMS poruka treba da bude kratka i jasna, ne samo zbog ograničenja u broju karaktera po jednoj poruci, nego zato što su korisnici navikli da je SMS kratak i jasan.
Predstavite se
Vrlo je važno da kada korisnik dobije poruku od vas, da zna ko mu se obraća. Mobilni marketing nudi upravo ovu opciju. Umesto broja sa kog dolazi poruka, korisniku će stići ime vašeg biznisa ili brenda.
Poziv na akciju
Svaka SMS poruka treba da ima vrlo jasan poziv na akciju. Da li ce to biti email, broj telefona ili poziv da poseti vaš prodajni web site, odlučite sami.
Bez vikanja
Nadamo se da ste upoznati da po internet bontonu, pisanje VELIKIM SLOVIMA predstavlja isto kao i da se derete. Ovo važi i za SMS komunikaciju, tako da izbegavajte da poruke pišete velikim slovima.
Proverite konkurenciju
Proverite šta vaša konkurencija radi na polju mobilnog marketinga. Možda dobijete neke nove sjajne ideje, kako da unapredite vašu postojeću mobilnu kampanju.
Responsive website
Ukoliko u vašu SMS poruku uvrstite link do vašeg sajta, postarajte se da je on naprevljen tako da se prilagođava različitim veličinama ekrana, odnosno da bude responsive.
Personalizujte poruke
Ukoliko ste prikupili i druge podatke od svojih korisnika, kao što su ime, grad, datum rođenja i slično, iskoristite te podatke i personalizujte vaše mobilne marketinške kampanje.
Nadamo se da će vam ovi saveti pomoći da unapredite vašu strategiju za mobilni marketing. Ukoliko želite da se prijavite na besplatni probni period za slanje SMS poruka, kliknite ovde.