Kako da povećate uspešnost vaših SMS kampanja?
Kao kompanija koja pruža SMS usluge više od jedne decenije, svedoci smo mnogih promena nastalih u ovoj oblasti. U poslovanju smo se susretali sa puno različitih vrsta strategija, kako uspešnih, tako i onih manje uspešnih. Iskustvo koje imamo nam je omogućilo da sagledamo sve elemente koji dovode do uspeha u oblasti SMS marketinga.
SMS je još uvek relativno nova vrsta marketinga. U poređenju sa e-mail marketinga i PPC, SMS je još uvek u ranoj fazi razvoja. Kako se bliži početak mobilne revolucije, od jednom postaje vrlo jasno da je mnogo važno kontaktirati veliki broj korisnika odjednom. Broj mobilnih korisnika je u porastu iz dana u dan.
Osvrćući se na istoriju SMS marketinga, moguće je identifikovati neke elemente koji su potrebni za unapređenje marketinških strategija. Na osnovu našeg iskustvom u ovoj oblasti marketinga, u nastavku teksta pogledajte savete koje smo spremili za vas:
Ne šaljite SMS poruke bez prethodne dozvole
Slanje neželjene tekstualne poruke potrošačima je verovatno najveća greška koju možete napraviti u SMS marketingu. Po važećem zakonu, kompanije su zvanično u obavezi da dobiju saglasnost korisnika pre slanja tekstualnih poruka potrošačima.
Baš kao što niko ne želi da primi email spam, slanje neželjene tekstualne poruke nije način da dobijete novog kupca. Dakle, za slanje SMS poruka, kao i e-mailova, morate imati saglasnost korisnika, ali i opciju za besplatnu odjavu.
Ne preterujte sa brojem poslatih poruka
Čak i ako imate dozvolu da pošalje nekome SMS poruku, to ne znači vaši klijenti žele da budu bombardovani porukama u svako doba dana. Slanje previše SMS-ova je greška koja se često dešavala u počecima SMS marketinga. Loš efekat ćete postići baš kao i kod slanje previše e-emalova.
SMS je snažna tehnologija koja vam daje mogućnost da se odmah obratite ciljnoj publici – odnosno onom koji će najverovatnije zaista pročitati vašu poruku. U prošlosti se mislilo “više je bolje” umesto da se fokusiralo na slanje relevantnih poruke, odnosno plasirajući korisniku onu poruku koja ga zapravo i najviše interesuje.
Slično važi i za slanje generičke SMS poruke iznova i iznova. Zapamtite da je važno da menjate stil tekstova tako da primaoci osećaju kao da su u interakciji sa stvarnim ljudima, a ne robotima.
Segmentirajte listu primalaca
Segmentacija omogućava da podelite publiku u grupama sa posebnim potrebama i interesima. Korišćenjem ove opcije, možete da kreirate različite liste kontakata na osnovu faktora kao što su lokacija, pol, starost i interesi. Takođe možete da pitate korisnike koliko često žele da budu kontaktirani, koju vrstu ponude i informacije bi voleli da dobiju, i slično.
Ovaj pristup će vam omogućiti da sa velikom sigurnošću šaljete samo najvažnije poruke svojoj publici.
Želite i vi da koristite SMS marketing?
Ovo su samo neki od načina da se obezbedi da vaše SMS marketing kampanje budu uspešne. Mnogi od ovih saveta može se primeniti na druge vrste marketinga.
Ako želite da se prijavite za besplatni probni period slanja SMS marketinških poruka, kliknite ovde.