email-marketing

Kako kompanije mogu povećati prodaju koristeći Email automatizaciju?

Da li šaljete email poruke pojedinačno svim korisnicima koji su se pretplatili na vaš proizvod, ili ste automatizovali ceo proces? Vreme je novac i često nema dovoljno vremena da se svakom klijentu posebno pošalje email poruka. U takvim slučajevima rešenje je automatizacija procesa slanja.

Kompanije koriste email marketing jer, prema statistikama, 81% online kupaca kupi nešto dodatno ukoliko su dobili email kojim se reklamiraju proizvodi slični onom koji su već kupili.

Održavajte svoje kontakte

Da biste svoje klijente pretvorili u stalne kupce, potrebno je da im napišete email prilagođen svakom klijentu posebno. Kada ste to uradili, ostatak prepustite email marketing programu.

Kad sastavljate reklamni email, obratite pažnju na sledeće stvari:

– Šta je tema maila, koja je ciljna grupa i kakve su njihove želje i potrebe
– Da li reklamirate proizvod, ili njegovu praktičnu vrednost, koju bi trebalo da istaknete na samom početku email poruke
– Na velikim tržištima mnogo firmi reklamira slične proizvode, a da biste istakli vaš proizvod – istaknite njegove dobre strane
– Razlozi zašto bi neko kupio vaš proizvod – prilikom pisanja email poruke analizirajte vaš proizvod sa stanovišta potencijalnog kupca.

Ako sve ovo nije dovoljno da bi neko kupio vaš proizvod, ne gubite nadu, nego u mailu detaljno objasnite prednosti vašeg proizvoda.

email automatizacijaŠta se postiže uspešnom email kampanjom?

Ukoliko vodite uspešnu email kampanju, postićićete dve vežne stvari:
1. Širenje svesti o brendu koji reklamirate – na taj način postajete poznati na tržištu, jer će tokom vremena vaši klijenti početi da reklamiraju vaš proizvod među porodicom i prijateljima.
2. Stvaranje poverenja – kada ljudi počnu da prepoznaju vaš brend, počeće i da veruju u njega i biće vam mnogo lakše da ga prodate.

Iznenadite svoje klijente

Pošaljite im specijalan kupon za rođendan zajedno sa čestitkom. Tako ćete imati priliku da prodate svoj proizvod, a i da jačate vezu sa klijentima.
U pristupnom mailu pitajte nove pretplatnike za mišljenje, ponudite besplatni probni period ili besplatne uzorke, koji će pomoći klijentima da se upoznaju sa vašim proizvodom. Takođe, pitajte klijente za predloge kako biste poboljšali vaš proizvod.

Comments are closed.