SMS marketing – pravi kanal za komunikaciju sa korisnicima
Verovali ili ne, korisnici mobilnih telefona, bilo starijih modela ili pametnih uređaja, i dalje koriste SMS komunikaciju.
Iako se SMS smatra za „praistorijsku“ tehnologiju, on i dalje igra ključnu ulogu prilikom povezivanja najsavremenijih tehnologija.
Za ovo je najverovatnije zaslužena besprekorna statistika, koja kaže da SMS ima oko 90% pročitanih poruka u prvim minutima nakon dobijanja poruke.
1. SMS poruke nisu SPAM poruke
Marketinške SMS poruke se isključivo šalju korisnicima koji su dali saglasnost za to. Jednostavno rečeno, da bi kupac dobio vašu SMS poruku, on prethodno mora dati svoju saglasnost. Takodje, ukoliko korisnik više ne želi da prima vaše poruke on u svakom trenutku može poslati poruku za odjavu sa ovakve vrste servisa.
2. Svi čitaju SMS poruke
Ok, i gotovo svi – 90 posto svih tekstualnih poruka se pročita u roku od tri minute nakon prijema. Nedavna istraživanja pokazuju da je „gotovo trećina onih koji ciljano dobiju SMS reklamnu poruku odreaguju na nju, a gotovo polovina izvrši kupovinu”.
Kliknite na sliku i pogledajte specijalnu ponudu za SMS marketing
Podelićemo sa vama vrlo zanimljivu statistiku: čak 94% pristiglih SMS poruka je otvoreno u prva tri minuta nakon dobijanja. Takodje, mobilni korisnici pročitaju 98% svih pristiglih poruka, naspram samo 29% tweet-ova, 20% pristiglih email-va i 12% Facebook postova. Činjenica je da kada naš telefon zavibrira, mi istog trenutka imamo interakciju sa njim. Samim tim, SMS marketing je skoro najvažniji kanal koji utiče na povećanje interakcije, lojalnosti i konverzije.
Kompanije koje žele da uvrste SMS marketing u svoju strategiju, moraju da shvate dve stvari: svaki brend treba da ima posebnu SMS strategiju, i svaki koristik mora imati način da se prijavi na listu. Ponudite vašim korisnicima neku dodatnu vrednost, kako bi se prijavili na vašu listu i samim tim sa nestrpljenjem očekivali svaku poruku od Vas. Ovakva vrsta servisa se najčešće radi putem BULK promotivnih poruka.
Sve od B2B pa do B2C kompanija, važno je da znate da SMS poruke moraju biti deo stategije sastavljeno od više različitih kanala, a ne samo jednog. Mnoge kompanije greše jer posmatraju SMS kao samostalan kanal komunikacije. Koristite SMS poruke kako biste povećali prodaju, konverziju itd.