10 prednosti SMS marketinga
Mobilni marketing se veoma razvio u poslednjih 10 godina. Danas postoji mnogo načina da stupite u kontakt sa svojim klijentima i korisnicima i kao što to uvek biva, postoje više efikasni i manje efikasni načini.
Sa porastom broja smartphone telefona mobilni marketing je postao jedan od najefikasnijih načina reklamiranja.
Neke od prednosti SMS marketinga su:
Brz pristup potencijalnim kupcima
SMS je najbolji način da povećata broj potencijalnih kupaca. Prema nekim istraživanjima na svetu postoji 7 milijardi aktivnih pretplatnika mobilne telefonije, 98% poruka se otvori, a 90% pročita u prva 3 minuta od trenutka dobijanja SMS poruke. Zbog toga SMS marketing je najlakši način da doprete do svoje ciljne grupe, bez obzira na delatnost kojom se bavite.
Veći procenat odgovora
Efikasnost tradicionalnih načina reklamiranja, međutim, povećanje u procentu odgovora na SMS poruku je u stalnom porastu. Potencijalni kupci će pre da prihvate kupon dobijen u SMS poruci umesto klasičnog emaila koji pritom moraju i da štampaju. Broj korisnika mobilnih kupona je porastao za više od tri puta poslednje godine (otprilike 54 miliona ljudi svake godine koristi SMS kupone).
Povećanje broja stalnih kupaca
Pretvaranjem klijenata u stalne kupce povećavate prihod, po Pareto principu 80% prihoda kompanije dolazi od 20% stalnih kupaca. SMS marketing će Vam pomoći da formirate malu grupu stalnih kupaca koji će Vam donositi stalni prihod.
Ušteda vremena
Za SMS marketing Vam treba samo nekoliko minuta jer proces može da bude potpuno automatizovan. Dobrim planiranjem, kao i dobro osmišljenom kampanjom, povećavate efikasnost i procenat odgovora na SMS poruku.
Manji troškovi
Ne samo da su SMS poruke efikasnije već su i mnogo ekonomičnije. Za cenu od 28.000 dinara, dobijate čak 20.000 SMS poruka kao i druge pogodnosti:
- Slanje bulk SMS poruka
- Personalizovane notifikacije
- Slanje SMS sa Vašim senderom (nazivom kompanije ili brenda)
- Kreiranje adresara
- Praćenje izveštaja za svaku pojedinačnu kampanju i još mnogo toga
Sa većim procentom pročitanih poruka kao i daleko manjim troškovima, nego što je to slučaj sa drugim kanalima komunikacije, povećavate efikasnost svoje marketinške kampanje uz istovremenu uštedu, što dugoročno povećava procenat vraćanja investicije (ROI).
Personalizovane kampanje
Korišćenjem SMS marketinga dobijate i alate za izbor ciljne grupe i analitičke alate, dobijate i uvid u prethodne kupovine svojih klijenata. SMS marketing Vam omogućava da kreirate ciljnu grupu zasnovanu na prethodnim kupovinama ili demografskim faktorima.
Naglašavanjem hitnosti poruke dovodi do prodaje istog dana
SMS marketing je odličan za privlačenje ljudi koji se još nisu odlučili za kupovinu, većina korisnika mobilne telefonija dobiće personalizovanu poruku dok su u pokretu, a samim tim sama poruka dobija na značaju. Hitnost se može naglasiti i dodavanjem vremena i datuma trajanja određene akcije.
Mogućnost da kombinujete više vidova marketinga
Za razliku od drugih oblika marketinga, SMS marketing možete povezati sa drugim vrstama marketinga koje Vaša kompanija koristi. Reklamiranjem svoje SMS kampanje na društvenim mrežama, svom web sajtu ili u izlogu prodavnice povećavate efikasnost svoje kampanje.
Da li ste znali? 43% kupaca će verovatno kupiti neki proizvod ako im je on prethodno predstavljen putem mobilne kampanje.
SMS marketing omogućava povećanje prodaje već zainteresovanim klijentima
Preko SMS marketinga možete da reklamirate pojedinačne proizvode tako da Vaši klijenti mogu da kupe proizvod za koji su zainteresovani umesto da im šaljete opštu reklamu svih svojih proizvoda
Povećanje broja stalnih kupaca
Promocija proizvoda putem SMS ima notu ekskluzivnosti, i omogućava klijentima da se osećaju posebno zbog personalizovanih SMS poruka. Slanjem specijalnih ponuda svojim klijentima povećavate broj stalnih kupaca, a samim tim i svoje prihode. Povećavanjem broja zadovoljnih kupaca povećavate i snagu svog brenda.