Call-to-Action-email-marketing

75 ideja za CTA (call to action) u Email marketingu

Prilikom kreiranja email marketinških kampanja, jedna od najvažnijih komponenti je CTA ili poziv na akciju. CTA treba da privuče pažnju primaoca emaila i natera ga na dalju akciju.

Za vas smo pripremili 75 sjajnih CTA primera koje možete koristiti u vašim email marketinškim kampanjama, koje smo pritom razvrstali po kategorijama. Takođe, pogledajte pet saveta za efikasno korišćenje CTA u email marketingu.

75 CTA koji donose klikove

CTA koji podstiču kupovinu

Kupite sada
Kupite našu jesenju kolekciju
Kupite sada. Ostvarite 50% popusta.
Kupite naše najprodavanije proizvode.
Počnite odmah.
Uštedite danas.
Kupite odmah.
Kupite odmah. Platite kasnije.
Kupite danas.
Da! Želim ovo.
Poručite sada.
Ponovo naručite.
Preuzmite kupon.
Želim svoj kupon iznenađenja.
Počnite sa uštedom već danas.
Ne oklevajte, ušedite već danas.
Pogledajte ručno birane ponude.
Uzmite vaših 50% popusta odmah.
Kupite odeću koju želite.
Obucite se po želji.
Obnovite zimsku garderobu.
Besplatna isporuka.
Uz svaku narudžbinu preuzmite poklon.

CTA za praznike

Pronađite savršeni praznični poklon.
Kupite omiljene Deda Mrazove poklone.
Naručite sada i dobićete paket pre Nove godine.
Širite novogodišnju radost.
Širite radost, donirajte sada.
Preuzmite vaš rođendanski kupon.
Kupite rođendanski poklon.
Da! Želim svoju rođendansku ponudu.
Naš poklon: 15% popusta

CTA za različite sadržaje

Saznajte više
Pročitajte više
Radoznali? Nastavite sa čitanjem
Preumite eBook
Preumite sada
Nastavite sa čitanjem
Pročitajte ceo članak
Preumite aplikaciju

CTA za video klipove

Pogledajte sada
Pogledajte ovaj ludi video
Saslušajte našeg CEO-a
Pogledajte njenu priču
Vidite kakvu promenu donosite

CTA za različite događaje

Rezervišite vaše mesto
Registrujte se sada
Rezervišite kartu
Dolazim!
Biću tu!
Računajte na mene!
Rezervišite sada i dobićete specijalnu cenu
Prijavite me
Sačuvajte mi mesto
Registrujte se na naš webinar

CTA za uslužne delatnosti

Rezervišite vaš sledeći pregled
Započnite besplatni probni period
Nadogradi paket
Da! Želim besplatnu nadogradnju.
Želim da budem VIP.
Prijavite se i uštedite.

CTA koji se fokusira na rezultate

Saznajte kako
Počnite danas
Saznajte kako možete da unapredite poslovanje.
Pogledajte rezultate sada.
Počnite sada. Preuzmite rezultate.
Spreman sam za promenu.

CTA za skupljanje feedback-a

Popunite našu petominutnu anketu.
Popunite anketu.
Ocenite nas.
Kažite nam šta mislite
Javite nam kakvi smo bili

CTA za društvene mreže

Pratite nas
Pratite nas na društvenim mrežama
Lajkujte nas na Facebooku

5 saveta za efikasno korišćenje CTA u email marketingu

Sada kada smo vam dali ideje za CTA, pokazaćemo vam način na koji ih možete efikasno iskoristiti u vašoj sledećoj email kampanji.

1. Broj CTA u email-u

Koliko CTA treba da ima vaša email kampanja? Na prvi pogled ćete pomisliti da veći broj CTA može dovesti do većeg broja akcija, ali to nije uvek slučaj.
Ukoliko vaš email ima previše CTA, korisnici mogu biti zbunjeni. Jednostavno se odlučite za samo jedan CTA, ali ukoliko baš morate, u kampanju uvrstite i drugi, ali ga obavezno diferencirajte bilo tako što će biti druge boje ili na drugom mestu unutar emaila.

2. Mesto za CTA unutar email-a

Koje je najbolje mesto u email-u za CTA? Ovo je pitanje koje se najčešće postavlja. Neki email marketing experti govore da vaš CTA treba biti u gornjem delu email-a (odnosno da ga korisnici vide bez skrolovanja). Drugi govore da CTA na dnu email-a donosi najbolje rezultate.
U ovom slučaju svi su u pravu. Kako biste otkrili koji od ova dva načina vama najviše odgovara, razmišljajte logički. Ukoliko vaši korisnici mogu brzo razumeti svrhu vašeg email-a, smeštanje CTA u gornjem delu ima više smisla. Međutim, ukoliko vaša ponuda zahteva dodatno objašnjenje, CTA smestite na dnu email-a.

3. Dizajn CTA

Zapamtite, vaš CTA treba da bude upečatljiv. To znači da treba da razmišljate o par faktora kako biste podstakli korisnike da kliknu na vaš CTA. Pogledajte par faktura koje morate uzeti u obzir:

Kreirajte dugme – Uvek možete koristiti tekst sa linkom, ali nemojte samo na tome ostati. Kreirajte CTA dugme. Korišćenje dugmeta povećava konferziju za oko 28% u odnosu na korišćenje hyperlinka.
Izaberite jedinstvenu boju – Boja CTA dugmeta treba biti drugačija od boje koju koristite u vašoj email kampanji, kako bi dugme bilo upečatljivije.
Veličina je važna – Postarajte se da veličina dugmeta odgovara vašem izgledu email-a. Obavezno testirajte vaš email pre slanja, kako biste se uverili da je veličina dugmeta odgovarajuća.
Iskoritite beli prostor u vašu prednost – Ne morate zbiti CTA dugme sa ostatkom vašeg email-a, beli prostor iznad i ispod dugmeta može privući pažnju korisnika.

4. Tekst na vašem CTA

Nemojte podcenjivati izbor reči koje koristite u vašem CTA. Pravi izbor reči će podstaći korisnike da urade baš ono što vi od njih očekujete. Evo par saveta kako to da uradite:

Koristite CTA sa jasnom porukom – Vi želite da vaši korisnici brzo odreaguju, zato kreirajte jasan CTA sa porukom kao što je: kupite, rezervišite ili naručite. Takođe koristite reči kao što su danas ili sada, kako biste ih podstakli da odmah preuzmu akciju.
CTA treba biti kratak – Vaš CTA treba biti kratak i jasan. Istraživanja pokazuju da najbolji CTA imaju između 2 i 4 reči, zato obratite pažnju na dužinu CTA.

5. Testirajte vaš CTA

Male izmene u vašem CTA mogu doneti razliku između uspešne i neuspešne email kampanje. Možda ne očekujete velike razlike u rezultatima tako što ćete CTA pomeriti gore ili dole, ili mu promeniti boju, ali verujte nam da se rezultati vide odmah. Zato je testiranje vrlo važno.

Možete testirati svaki deo vašeg CTA, od mesta na kom se nalazi, do teksta na dugmetu, boje, veličine itd.

Naravno, savetujemo vam da u jednom trenutku testirate samo jedan aspekt CTA, kako biste kasnije znali šta donosi najbolje rezultate.

Zaključak

Ako se prdržavate ovih saveta, uvereni smo da ćete, već u narednoj email marketinškoj kampanji, ostvariti bolje rezultate. Ako želite da naučite još više o efikasnom vođeju email kampanja, pogledajte naš besplatni video online kurs. Kliknite ovde kako biste se prijavili.

Comments are closed.