email-sms-marketing

Kada treba koristiti SMS kako biste pojačali vašu email kampanju?

Pre nego što pošaljete korisniku promotivnu tekstualnu SMS poruku ili promotivni e-mail, obavezno se postarajte da poruka bude kvalitetno napisana, relevantna i prilagođena za kanal putem kog se šalje.

Izbor pravog kanala

To što ste prikupili korisnikovu email adresu ili broj mobilnog telefona, ne znači da će poruka koju šaljete preko izabranog kanala postići baš ono što vi želite, naročito ako ne znate na koji način reaguju vaši korisnici na prijem poruka putem različitih kanala.

Morate se fokusirati na one kanale za koje znate da će određeni korisnik najbolje odreagovati na primljenu poruku, i samim tim da će kampanja doneti najbolje rezultate.

SMS marketing ima svoja pravila i pored toga što ga svi korisimo, i sami znate koliko iritantno može biti kada dobijemo neku pogrešnu SMS poruku, odnosno poruku sa pogrešnom i neprikladnom sadržinom.

Skoro svuda u svetu, pa i kod nas za slanje SMS poruka korisnicima morate imati njihovu saglasnost.

Razmislite da li šaljete korisnicima relevantne poruke? A najvažnije pitanje je:

“Da li osoba kojoj šaljemo Vašu SMS poruku žele da je vidi na svom telefonu?”

Na primer, možda želite da pošaljete poruku svima koji nisu odgovorili na vaš email, koji ste prethodno poslali. Jedan od uspešnih primera ovakve kampanje je kada su u pitanju transakcione poruke. Slanje SMS-a nakon email-a treba koristiti samo ukoliko je korisnik rekao: “Pošaljite mi email i SMS.”

Neke kompanije koriste SMS kao način da se prošire i na e-mail kanal. Obaveštenja o letovima, obaveštenje o narudžbini, status paketa i slično, su takođe dobri primeri ovakvih kampanja.

SMS je kanal sam za sebe

Svaki kanal ima jedinstvene kvalitete i karakteristike. Vaši korisnici će verovatno očekivati da dobijaju notifikacione SMS poruke od vas, kao i poruke promotivne sadržene, kada su za to dali svoju saglasnost.

Ukoliko želite besplatno da isprobate slanje SMS poruka kliknite ovde, a za korišćenje Email marketinga kliknite ovde.

Comments are closed.