sms-marketing

Važnost SMS Marketinga i promotivnih bulk poruka

Istraživanja ukazuju na ulogu koju tekstualne SMS poruke imaju uticaj na svakodnevni život korisnika.

Podelićemo sa vama vrlo zanimljivu statistiku: čak 94% pristiglih SMS poruka je otvoreno u prva tri minuta nakon dobijanja. Takodje, mobilni korisnici pročitaju 98% svih pristiglih poruka, naspram samo 29% tweet-ova, 20% pristiglih email-va i 12% Facebook postova. Činjenica je da kada naš telefon zavibrira, mi istog trenutka imamo interakciju sa njim. Samim tim, SMS marketing je skoro najvažniji kanal koji utiče na povećanje interakcije, lojalnosti i konverzije.

vaznost-sms-marketingaU protekloj deceniji iskustvo korisnika mobilnih telefona je evoluiralo i to vrlo brzo, naročito kada su u pitanju SMS poruke. Ovih dana SMS poruke ne čine samo lične, kratke poruke, koje šaljemo i dobijamo od porodice i prijatelja. Ukoliko se koriste na pravi način, korisnici čak očekuju da od svog omiljenog brenda dobijaju razna obaveštenja, popuste, promocije i slično.

Kompanije koje žele da uvrste SMS marketing u svoju strategiju, moraju da shvate dve stvari: svaki brend treba da ima posebnu SMS strategiju, i svaki koristik mora imati način da se prijavi na listu. Ponudite vašim korisnicima neku dodatnu vrednost, kako bi se prijavili na vašu listu i samim tim sa nestrpljenjem očekivali svaku poruku od Vas. Ovakva vrsta servisa se najčešće radi putem BULK promotivnih poruka.

Sve od B2B pa do B2C kompanija, važno je da znate da SMS poruke moraju biti deo stategije sastavljeno od više različitih kanala, a ne samo jednog. Mnoge kompanije greše jer posmatraju SMS kao samostalan kanal komunikacije. Koristite SMS poruke kako biste povećali prodaju, konverziju itd.

Za kraj, zapamtite da čak 80% korisnika smatra da je SMS poruka koju dobije od kompanije dobrodošla, ukoliko mu donosi neku vrednost, zato iskoristite ove brojke u svoju korist.

Ukoliko je vašoj kompaniji potrebna pomoć oko SMS marketinga, strategije i realizacije SMS premium ili bulk servisa, kontaktirajte nas!

Comments are closed.