email-marketing

Želite da reklamirate proizvode i usluge putem email-a? Pročitajte par ideja!

Da li pokušavate da koristite email marketing, ali ne dobijate željene rezultate? Možda želite da iskoristite sve prednosti ovog kanala, ali ne znate odakle da počnete? Imamo prave savete za vas!

Ni slučajno nemojte slati email-ove za koje korisnik nije dao svoju saglasnost. Slanje neželjene pošte može ugroziti vašu reputaciju, ali što je još gore, vaša IP adresa može biti blokirana od strane nekih internet provajdera.

Nikada ne šalju email-ove sa naslovima kao što su “Kupi sada”. Korisnici vas tako vrlo lako mogu doživeti kao nekoga ko šalje SPAM poruke. Svima je jasno da vi želite da prodate vaše proizvode i usluge, ali će vas više poštovati ako to učinite na profesionalan način.

Budite dosledni. Za svaki email koji šaljete, koristite iste boje i isti logotip. Izaberite font koji se lako čita.

Uključite opciju double opt-in. Možda vam se čini nepotrebnom, ali ovo će vam osigurati da korisnici koji su se prijavili na vašu listu nisu slučajno zalutali, kao i da su emailovi koje su ostvili potpuno ispravni.

Trebalo bi da izbegavate masovno slanje email-ova tokom praznika. Većina će tada biti preokupirana nekim drugim poslovima. Naravno, ovakve poruke treba prilagoditi vašoj ciljnoj grupi. Interesantan period za slanje email poruka je takozvani Crni petak, koji vam može doneti nove prodaje.

Programi za slanje email-ova

Izbegavajte korišćenje previše slika u vašim email porukama. Postoji nekoliko email programa koji blokiraju slike iz email-ova.

Informišite se šta ne smete stavljati u email poruke da ne biste završili u Spam folderu.

Prihvatajte feedback od korisnika i iskoristite ga da unapredite vaše marketinške aktivnosti. Obavite kratku anketu sa korisnicima i pitajte ih šta im se sviđa, a šta ne u vezi vaših email poruka. Dozvolite im da aktivno učestvuju u izgradnji vaše marketinške email strategije.

Pomoću email poruka, gradite specijalan odnos sa svojim korisnicima i polako ih pretvorite u kupce vaših proizvoda i usluga. Ovo nije brz i lak proces, ali se na kraju svakako isplati uloženo vreme, rad, novac i trud. Budite uporni, kreativni i poštujte pravila email marketinga.

Ukoliko želite i vi da šaljete vašim klijentima i korisnicima email poruke, kontaktirajte nas.

Comments are closed.